Lössläppthet och annat religiöst

Just fan. Jag har ju en BLOGG!
.
;)
.
Undra hur många gånger jag får påminna mig nu för tiden.
Det var mycket lättare på Flyinge.
Mer tid till övers?
Eller bara annan tillvaro och anledning att dela med sig?
.
Fast vi gör sjuka saker här med.
Haha.
Det blir nog lite för många händelser att uppdatera om kanske.
.
Satt iaf och kollade bilder från fester.
Flyinges fester äger.
Även om jag älskar Strömman så är inte feststatusen direkt hög.
.
Men sen sist har det ju varit jul på Gotland och nyår här i Västerås.
Julafton med dess tillhörigheter.
Klapparna var användbara och omtyckta.

Juldagen vart det utgång på Hp5 med bästa ML.
Fulla vid 10-tiden, haha. Men det är ju så det ska gå till.
Dansade från 9-03, fötterna älskade snödrivan jag körde ner dem i.
Träffade gamla klasskompisar från Fole skola.
Men i övrigt vilken dag på krogen som helst.

Annandagen spenderades med EE och "gänget" som jag så fint kallar människorna jag umgås med på ön.
Mest bara seghäng men vi gick en vända på Hp5. Inga intressanta happenings denna gång.

Hemfärd till Strömman gick smärtfritt och det var dags för slaveri.
Tur att jag, AL och EL är äckligt effektiva.
Man upptäcker och uppskattar det när man är med, låt oss säga mindre effektiva människor.
.
NYÅR.
Festen på piedestalen.
Därför valde de tolv brudarna att göra det okomplicerat.
Kycklingwraps, alkohol och chokladkaka.
Utgång på Blue Moon Bar.
.
YJ spydde i taxin (tur vi hade partybussen) och på min hand när jag fort som fan hivar henne ur den.
Undrar om BM ens är öppet, vi gör sedan hela BM.
YJ spårlöst borta, ryckte om att en karl figurerat.
Träffar en psykolog i baren.
Hittar YJ
MA ringer fel person. Jag informerar om att hon är full och jag hittat en italienare jag ev kunde fått ligga med.
Dansar.
Alla askalas ganska snart, missar tolvslaget.
Dansar.
Sitter i toabåset. Ser ett telefonskal. Tycker synd om den som tappat det.
Kommer ut till handfaten. Hotar MA med att de kommer slänga ut henne.
Hon har just hivat ett glas i golvet och gapar om att det andra är okrossbart.
Hållbart.
Dansar ännu mer
Hittar EL vid ett bord. Frågar om kille är värd att ragga upp.
Raggar upp kille.
Dansar?
Åker hem.
Nästa dag.
Kommer ihåg ett namn.
Kommer ihåg att ett nummer gavs ut.
Kommer inte ihåg hur killen ser ut.
Telefonskalet från toa var tydligen MA's.
YJ har inte en aning om vart hon varit.
MA har eventuellt sagt att hon älskar någon.

Kommentera här: