Morgonstund har guld i mun

Eh he... NAJ!
Jag hatar att gå upp tidigt och det har senaste veckan hänt varje dag, 06.00.
Och idag hade jag möjlighet att sova ut. Utan att ha varit ute och ränt så man är sliten pga det. Men då vaknar man kl 8.00 iaf.

Den enda fördelen med det är ju att man kan gå upp och känna sig sjukt snygg. För har ni tänkt på det? Kroppen blir under natten utsträckt och "fläsket" sjunker på något lustigt sätt in så på morgonen har man en mycket läcker figur. :D Idag toppar jag det med att ha perfekt lockigt hår också eftersom jag la mig nyduschad. LOVELY!

I övrigt har jag nog gått ner i vikt också. Eller, jag har det. Fått göra extra knapphål på jeans (det blir aldrig bra med skärp) och stövlarna sitter löst runt vaden trots tjocka sockor. Det sistnämnda är det värsta med att vara hästtjej med viktminskning. Det kan ju gå åt att 3000 kr bara hamnar i sjön.
I övrigt har det hänt ganska mycket sen jag bloggade sist.
Hästarna är superb. Quest är underbar, det trodde jag ju aldrig.
Har varit i Skåne på Breeders och hälsat på Pul och Fis <3
Har varit på Gotland och ja... vad jag nu gjorde där?

Gotland bevisar gång på gång anledningen till varför jag stack därifrån.
Men det finns personer där jag värderar högt och som gör varenda mindre sekund mycket, mycket mera.
Det finns lika olika nya prioriteringar i mitt liv, och lite gamla spöken jag inte riktigt vet vet jag ska göra av dem. Vi är vanemänniskor. Jag behöver någon eller något att lägga varje känsla på. Ha någon att hata, ha någon att älska. Skit i att det inte är äkta typ. Eller jag vet inte. Sånt där är inte min grej.

Jag gör som jag gör för jag har inte tid att vänta. Man lever bara en gång och jag vill hinna med så mycket som möjligt. Jag kan inte sitta still och vänta på att någon skall ta ett beslut. Det är allt eller inget med mig.
Catch me if you can

Kommentera här: