Visby 21.05

Okej, idag gjorde jag ett stoooooooort misstag.
Jag fick för mig att börja min resa för tidigt.
För att hinna handla julklappar.
Därav resultatet att jag tillbringat typ 5-6 h strandsatt i bilen, i Nynäshamn!
Mindre kul.
.
Men jag har dator med nät och film.
Jag har ätit mat och handlat julklappar.
.
Och vart fan tog snöstormen vägen?
Jävla bullshit.
.
Och sluta gnäll på fucking SJ och övriga i kollektivtrafiken!
Det är samma sak varje jävla år.
Vänj er. Åk inte kollektivt om det är så fucking jävla pissigt!
Jag tror nog att de gör så gott de kan med all denna snön.
.
Mohahahaha! Nu har jag "checkat in" och är först i bilkön.
Ofta.
.
Något annat väsentligt att delge?
Jo, idag har jag fått igång en bil med startkablar för första gången.
Inte min då men Sambis.
Dead battery.
Slog igen hennes bakdörr också.
Troligen anledningen till allt.
Lite våld löser allt.
Du har väl inte öppnat den igen?! VA?!

Kommentarer:

1 Anonym:

hallåååå?

Kommentera här: