Ora dig inte om framtiden försen du är färdig med nuet

Copyright på mig. Kom på den helt själv idag.
Satte spiken under hammaren så att säga.

Den här dagen har ju varit underbar.
Vi tog ledigt efter 3-åringarnas uteritt för att jobba med HEX.
Jobbade fram tills kvart i ett, då gick vi till Markan för att förbereda oss för utvecklingsamtal.
Hualigen.
.
Dagens citat blev därefter - "Men jag tänker så här att om jag äter den tillräckligt många gånger kommer jag komma på vad det är i den"
.
Erica och hennes bak.

Hittade en kanonfilm på ch131.com.
Easy A.
Värd att lägga tid på att se.

Varvade med Idol.
Vi var mest neutrala.
Röstade icke och brydde oss inte direkt om vinnare.
Minnah var bäst för dagen men Jay är ju Jay.

"Men jag tänkte att vi skulle se klart den där filmen sen?"
- Ja...
"För du kommer väl ändå se klart den?"
- Ja...
"Och då kommer du ligga där i sängen och se den och då gör det ju inget att jag ligger i sängen?"

Kommentera här: