Vad jag lärt mig...

Ja herregud, händelserika veckor.
Shit ja... Haha.

Okej, vad jag lärt mig då:

Dressyrsadel är så mycket bättre än hopp när en häst bockar.

Jag är grym på att hålla i hästar när jag ramlar av, speciellt när jag tänker på att det är Kyra-clinic = mycket folk.

Det går utmärkt att rida med lös benbit.

Ha aldrig bankomatkort i din BH.

Ingenting går upp mot brutal ärlighet.

Jag tål inte tequila-shots.

Redbull-vodka is the shit.

Awesomeness, överkommunicera, sd, kd, pd, och gd är fruktansvärt härliga uttryck.

Jag, Erica och Sofie kollar samma detaljer på killar. Jag säger bara, niples!

Jag kan lyckas med fyllesms, jag kan!

Jag skrattar ist för att gråta över smärta.

How I met your mother är vårat nya favoritprogram.


Sen har ju skogsmästarna varit här, fans la några sd och kd...
Ska till dem på pubbkväll imorgon :) Hehe, jag och mina kryckor. Sexigt värre.
Whiskeyröst har jag fått med sen jag och Pallan stog och vrålade på dansgolvet i lördags.



Jag och Erica har varit duktiga och städat rummet. Finfint blev det.



Och Erica har fyllt 20 år, säg grattis. Imorgon fyller Sofie 20 år med, säg grattis igen... Haha!


Ridningen går bra som sagt, idag bytte vi hästar på hoppningen. Bara för lektionen, så vi kan lämna önskemål sedan när vi verkligen ska byta :( Vill inte byta bort Boeing. Men jag fick iaf Riedel. Han gjorde det han skulle men inte mer, sa liksom att nu böjer jag på nacken och ser fin ut och jag tänker inte göra mer så man fick banka på ha  lite, men det gick finnemang. Lotta verkade nöjd iaf.

Jaha, har det hänt nått mer spännande? Mja. Vi har alltid sjukt kul iaf :D Jag, Erica, Sofie och Pauline är järngänget.

Kommentera här: